[vc_FullWideSlider]

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های (city top)  بوده است  و (city top)  در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد . با وجود این , ممکن است مشتریان محترم پس از خرید ، با مسائلی روبرو  شوند که درچنین مواردی , خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است . با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت (city top) ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند ( مانند کالاهای گروه‌فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی ، پوشاک و کفش ، لوازم خانگی غیربرقی ، اسباب‌بازی ، عطر و ادکلن ، زیورآلات ، لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبت ، لوازم شخصی برقی و غیربرقی ، کالاهای مصرفی مانند کارتریج و جوهر چاپگر و قطعات داخلی کامپیوتر مانند کارت گرافیک ، مادربرد ، پردازنده و نظایر آن و گروه فرش ) دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و  مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف (city top) همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند ،  مشمول ۷ روز ضمانت  تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند ،  (city top)  هفت روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است .

لطفاً توجه داشته باشید :

کالاهایی نظیر ( تلویزیون ،  ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی  , یخچال ، فریزر ، آبسردکن ، مایکروویو و نظیر آن ) تنها باید توسط نصاب مجاز آن باز و نصب شوند . برای این منظور با شرکت مربوطه یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید . در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت .

در صورت خرید اعتباری ( استفاده از کد تخفیف یا ووچر ) پس از نهایی شدن سبد ، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید ، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد ، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد .

 استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

۱) اگر کالای خریداری شده ، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد :

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا ، به (city top)  اطلاع داده شود .

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده ، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود .

– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به (city top) بازگردانده شود .

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد .

– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری از قبیل ( شکستگی ، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی ) که در اثر استفاده نادرست  کاربر از کالا ایجاد شود ، را شامل نمی‏‏‌شود .

 استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند : حمل و نقل  و جابجایی ، نصب و راه اندازی ، تنظیمات ، کاربرد غیرمعمول ، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل می‌شود .

۲) اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد :

– وجود مغایرت ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا ، به واحد خدمات پس از فروش (city top) از طریق تلفن ، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود .

– اگر مغایرت ، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است ، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه ، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد .

– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد . ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا ، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است .

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد ، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد .

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد ، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود .

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به (city top) بازگردانده شود . برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت  بازگشت را از بین خواهد برد .

۳) اگر کالای خریداری شده ، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد :

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا ، به خدمات پس از فروش (city top) از طریق تلفن ، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود .

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود . استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است  که  کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به (city top) بازگردانده شود . برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد .

۴) اگر مشتری از خرید خود منصرف شود :

توجه بند ۱ :  انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد ، هر‌گونه دخل و تصرف ، باز کردن بسته‌بندی اولیه ، پلمب ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک ، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد .

توجه بند ۲ : از آنجا که (city top) یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است ، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است (سفارش یک کالا به تعداد ، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود) .

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد ، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات (city top)-(شماره تلفن : ۳۲۶۴۷۵۱۳ -۰۳۱)  اطلاع داده شود .

– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود ، حداکثر تا ۷ روز‏ ، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد .

– با استناد به ” توجه بند ۱″ در این حالت ، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش ، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده  باشد ، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد ، از آن استفاده نشده باشد ، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن ، ارسال شود . همچنین اگر کالا به ‌همراه هدیه فروخته شده باشد ، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است . لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده  شوند ، از شمول این بند خارج هستند .

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا ، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد .

همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود .

۵) اگر در اثر حمل و نقل ، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد :

– آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا ، به خدمات پس از فروش (city top) اطلاع داده شود .

– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات ، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و (city top) تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری ، خسارت را جبران می‌‏کند .

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات , نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری شود . استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به (city top) بازگردانده شود . برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد .

– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن ، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش (city top)  ارسال شود .

– در صورتی که آسیب‏‌ ، در لحظه قابل مشاهده باشد ، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به (city top) بازگردانده شود .

توجه :

پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش ، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود ، برای مشتری ارسال می‌شود . در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد ، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد (city top) در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت (city top) در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت .

۱) ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی :

– اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت (city top) ، صرفاً برای اطلاع ‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد . خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوطه اقدام کند . همچنین ، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب ­‌سایت درج کرده‌اند ، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و (city top) مسئولیتی ایجاد نمیکند . همچنین (city top) مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولید کننده کالاست .

– درصورت عدم آگاهی ، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول , تمامی مسئولیت­‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه (city top) در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت .

– در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده ، (city top) صرفاً هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمی‌گرداند .

– (city top) نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی ، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد . انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود .

۲) ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش لوازم شخصی و بهداشت و مراقبت ، لوازم بدنسازی و سنجش سلامت :

– اطلاعات این محصولات صرفاً برای اطلاع‌ رسانی است و جنبه مشاوره ندارد . خریدار باید قبل از استفاده ، نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند . همچنین ، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب‌سایت درج کرده‌اند ، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و (city top) مسئولیتی ایجاد نمی‌کند .
– (city top) مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست .
– درصورت عدم آگاهی ، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از این محصولات یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول ، تمامی مسئولیت‌‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه (city top) در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت  .
– (city top) نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده از این محصولات مسئولیت و پاسخگویی ندارد . انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوطه ( نمایندگی‌ها و تامین ‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود .

۳) ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش پوشاک و کفش :

– به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی و طبیعت خاص فروش اینگونه کالاها ، این گروه شامل مهلت تست ۷ روزه نیستند. بنابراین برای استفاده از گارانتی سلامت فیزیکی یا تعویض سایز , مشتری میبایست در اولین فرصت  و حداکثر تا ۶ ساعت پس از دریافت کالا ، درخواست خود را با ذکر شماره پیگیری سفارش ، به خدمات پس از فروش (city top) اطلاع دهد .

–  درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که کفش یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند ، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه ، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد و مارک ، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد .

۴) ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به گروه فرش :

– در صورت ارسال کالا توسط تحویل اکسپرس (city top) ، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش ، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند . بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود .

– در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است ، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند . هرگونه  درخواستی از طرف مشتری تنها پس از تایید و اعلام نظر کارشناسان (city top) و کارشناسان شرکت تامین کننده  قابل پیگیری خواهد بود .

۵) ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به اسکوتر برقی :

(city top) نسبت به بروز آسیب فیزیکی به مصرف کننده مانند صدمات فیزیکی ناشی از تصادف و یا آتش سوزی ناشی از دستگاه ، مسئولیت و پاسخگویی ندارد .

همچنین مشتری با آگاهی از اینکه گارانتی در شرایط زیر باطل می‌شود ، این محصولات را خریداری می‌کند :    

– مشکلات و آسیب های ایجاد شده ناشی از مراقبت نامناسب ، استفاده ناصحیح و سوءاستفاده از دستگاه و یا عملیات دستگاه برخلاف دستورالعمل های مندرجه در دفترچه راهنمای مشتری .
– تعمیرات صورت گرفته توسط شخص یا شرکتی به جز شرکت گارانتی کننده .
– تغییرات و یا دستکاری صورت گرفته در هر بخشی از دستگاه اعم از الکتریکی  یا فیزیکی .
– آسیب های وارده ناشی شده از برخورد با جسم سخت ، مایعات ، شن و خاک و …
– عدم تطابق نام و سریال کالا با نام و سریال درج شده در فاکتور (city top) .

۶) ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به دوچرخه :

– در صورت ارسال کالا توسط تحویل اکسپرس (city top) ، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش ،  سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند . بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود و در هیچ صورتی کالا مرجوع نخواهد شد .

– در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است ، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند . هرگونه درخواستی از طرف مشتری تنها پس از تایید و اعلام نظر کارشناسان (city top) و کارشناسان شرکت تامین کننده  قابل پیگیری خواهد بود .

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید .

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش (city top) جداً ، خودداری کنید .

– برای ارسال , باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل ، ریموت ، باطری ، دفترچه راهنما ، کارت گارانتی ، کارت بیمه ، بند و قطعات بسته بندی به همراه  کالای اصلی ارسال شود .

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد . (در صورت لزوم ، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید) .

– فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید . درصورت ارسال با پست پیشتاز ، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید .

اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار ، همراه سفارش ارسال نشده باشد ، از پیش فاکتور ایمیل شده ، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید .

– اگر کالا دارای رمز عبور (Password) ، آی دی ، اپل آی دی  (id) یا الگو (pattern) است ، لازم است توسط مشتری برداشته شود ، تا کارشناسان (city top) امکان تست آن را داشته باشند .

– در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید ، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید . لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد . ولی هزینه پست پیشتاز با  ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت ، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود .

از آنجا که واریز هزینه ارسال ، منوط به دریافت رسید پستی است ، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید .

– اگر ساکن اصفهان هستید ، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا ، با (city top) تماس بگیرید .

– از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا ، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته ، آن را ارسال کنید .

– بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید .

استان اصفهان – شهر اصفهان – خیابان بزرگمهر , جنب کوی فرهنگیان , بن بست بهزاد , پلاک ۱۱۳ , طبقه زیرزمین .

صندوق پستی :  ۱۳۵۳۱ – ۸۱۵۸۶

 هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد فنی ، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری ، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش (city top) برسد ، هزینه‌های ارسال به عهده (city top) است .

– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری ، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید همراه کالا به شرکت (city top) ارسال شود .

– در صورت انصراف از خرید ، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان (city top) ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا ، به عهده مشتری خواهد بود .

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش ، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

– کارشناسان خدمات پس از فروش (city top) ایرادهای اعلام شده توسط  مشتری را بررسی  و کنترل می‌‏کنند . اگر ایراد ، مغایرت یا آسیب ‌دیدگی توسط کارشناسان (city top) تایید شود ، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند .

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است . اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا ، موجودی آن به اتمام برسد؛ (city top) بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند . بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر ، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود . برای کالای گران‌تر ، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر (city top) تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند .

– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی ، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و (city top) در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا (درج شده در فاکتور) به مشتری را دارد .

– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط (city top) ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری ، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش ، به طور میانگین ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد .

– کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات ، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و  کالاهای ارائه شده در سایت (city top) هستند، لذا علیرغم تصور آن ‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود ، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد . به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین ۴۸ ساعت کاری در نظر گرفته شده است ، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده ، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد .

– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش ، مشخص شود ، اگر نیاز به استرداد وجه باشد ، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد .

– ملاک عمل و اقدام شرکت ، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش (city top) است .

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر ، درخواست خود را اطلاع دهید :

– با شماره تلفن ۳۲۶۴۷۵۱۳ – (۰۳۱) خدمات پس از فروش تماس بگیرید .

– یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش ، ارسال کنید .

– یا به info@citytop.ir با ذکر شماره پیگیری سفارش ، ایمیل بزنید .

توجه :

جهت رسیدگی به درخواست ، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است .

#

دسته بندی محصولات

#

سبد خرید شما

پر امتیازترین محصولات

آخرین نقد و بررسی ها

آمار بازدید از سایت

  • ۰
  • ۴
  • ۲۲
  • ۴,۷۷۳